גילה גמליאל: "אכבד כל החלטה של נתניהו וכ"ץ בעניין השיריונים"

אייל ראובן No Comments on גילה גמליאל: "אכבד כל החלטה של נתניהו וכ"ץ בעניין השיריונים"

ח"כ גילה גמליאל בריאיון ל"קול חי": "מה ששרידי הקואליציה מנסים לעשות זה פשוט לגרור זמן ולהמשיך את הפגיעה באזרחי ישראל. צריך לזרז את פירוק הקואליציה. כשלנו לא היה לנו רוב הלכנו לציבור"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ גילה גמליאל (הליכוד) אומרת כי כל החלטה שתתקבל על ידי נתניהו וכ"ץ בעניין השירונים מקובלת עליה. "מזכירות הליכוד קבעה עד שלושה שריונים שאותם יקבעו נתניהו וח"כ ישראל כץ ואכבד כל החלטה שהם יקבלו", אומרת גמליאל בריאיון לדוד חכם ומשה אוסדיטשר במהדורת הבוקר (ראשון).

היא תקפה: "מה ששרידי הקואליציה מנסים לעשות זה פשוט לגרור זמן ולהמשיך את הפגיעה באזרחי ישראל". ואמרה כי "צריך לזרז את התהליכים. יש ממשלה כושלת, ללא רוב בכנסת ובציבור ועל כן צריך לפזר אותה כמה שיותר מהר או להקים ממשלה חדשה".

גמליאל הוסיפה: "אנחנו – כשלא היה לנו רוב הלכנו לציבור. העם מפולג. יש נבחרי ציבור ששכחו את השליחות שלהם והפן הפרסונלי גובר אצלם על טובת האזרחים ואת הטרגדיה הזו כולם סופגים, והשינוי שהם דיברו עליו פגע פגיעה אנושה בחלקים נרחבים מאזרחי ישראל".

לדבריה "ברור לכולם שאין זכות קיום לממשלה הזו, את זה אומרים אנשים מתוך הממשלה. הסחר-מכר הזה מי יפזר ומה ירוויח מזה מביש. יש כמעט 70 מנדטים של אנשים ימין בכנסת. צריך להשאיר את הדברים האישיים בצד ולהקים ממשלה בראשות נתניהו".

גמליאל התייחסה לשאלת שיריון פורשי הקואליציה ברשימת הליכוד: "השירונים האלה כבר אין להם את הבסיס, אפילו לא המוסרי בגלל הדרך שעברו האנשים האלה", אומרת גמליאל, אך מצהירה כי "מזכירות הליכוד קבעה עד שלושה שריונים שאותם יקבעו נתניהו וח"כ ישראל כץ ואכבד כל החלטה שהם יקבלו".

עוד אמרה: "בחוק האזרחות אנחנו דאגנו לתת את הטון והוא שונה לטובה, כנ"ל בחוק ממדים ללימודים. יש פה ממשלה שההרכבים שלה לא מאפשרים רוב ציוני בקבלת החלטות כבדות משקל. הראינו שהם לא מסוגלים להעביר חוקים כאלה".



0 תגובות